Home

Ni vet ju att jag har varit hos Alicia hela helgen men jag åkte hem idag. Såfort jag kom ut och var påväg ner för den tusekilometer långa backen så höll jag på att bryta ihop, blev sjukt ledsen och på bussen ska vi inte snacka. Det vänder på några sekunder, mitt jävla humör och känslor.
Så jag var sjukt nere tills jag var framme i Slussen där en random kille kom fram till mig och frågar om allt är bra och börjar prata med mig, jag fattade inte riktigt hur han kunde se att jag var ledsen för jag visade inget speciellt när jag gick av bussen. Kanske satt han på samma buss som jag och kollade på mig, tänkte aldrig på det.
Kände mig bara såå jävla naken utan smink, seriöst höll på att springa därifrån när han bara kommer fram och pratar non stop som att han känt mig i flera år. 
Men men haha varför ska man klaga? Alltid lika trevligt med nytt folk!
Kanske hade varit mer social på en fredag natt ni vet haha..
Han ville ha mitt nummer men jag kunde det inte utantill och han hade bråttom och jag hade slarvat bort min mobil, (typiskt mig) så han sa sitt nummer och förväntade sig antagligen att jag skulle komma ihåg det.
076... Hmm?
Minns inte mer än så och det var ju lite synd, kanske ska kolla om jag hittar honom på facebook men kommer inte ihåg om han berättade vad han hette, har grymt dåligt minne.
Han sprang iväg in mot tunnelbanan mot stan och jag gick upp mot mitt tåg till G-plan och sen var jag hemma på ca 10 minuter.
Älskade Freja ringde upp en snabbis också nyss så vi snackade om det gamla vanliga, planera helgen och killar förstås. 
Och nu chattar jag med Mr Dennis och gullet Alicia.
Tänkte plugga ett tag nu.. (säger vi).  
En bild från 09!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0