Imorgon..

Jag känner verkligen inte för praktiken imorgon, jag mår inte alls bra. Vill bara ligga hemma och inte lämna sängen.
Vill bara stänga av min mobil och aldrig slå på den igen. Vill aldrig mer logga in på facebook, vill aldrig mer höra av någon. Vill bara vara helt ensam och isolerad någonstans där ingen skulle kunna hitta mig.
Tänk om det vore lätt och bara sticka utomlands?
Bara ta första bästa flyg till något jävla varmt land och röka på.
Bara sluta bry sig om livet. Bara riskera sitt liv dag in och dag ut.
Bara dö.
Min känsla inuti säger mig..
Du är ingenting värd.
Och jag känner det verkligen. Vad har jag gjort som är bra det här senaste året?
Inte ett jävla skit.
Allt går åt helvete, min familj splittras.. Allt går emot det jag vill.
Jag har fallit tillbaka i samma skit som för ett och ett halvt år sen. Jag är olycklig deprimerad och det är så varje dag nu för tiden.
Vill inte prata med någon, för allt blir bara skit.
Har tappat livslusten helt.
Och kärleken.. Jag är inte ens värd ett svar.
Skulle vilja skriva ut alla mina hemska vidriga känlsor just nu. Men det räcker så.
Jag är bara ledsen. Hela tiden. Dygnet runt. Kan inte sova utan att få mardrömmar. Är det ens normalt?
En skön tanke är att jag Alicia och älskade Bogdan ska åka ner till Skåne till hennes flickvän Carolina.
Ska bli underbart skönt att slippa Stockholm, Speciellt alla äckliga jävla 08:or.
Jaja jag snackar skit om 08:or , ho cares?
Det verkar bara som att alla snackar bakom varandras ryggar, och att ljuga. Det bästa en NOLLÅTTA kan åstadkomma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0