..

Har ont i magen och är orolig, ni vet den där känslan då man känner sig.. helt nere?
KLARAR INTE AV ATT VARA ENSAM.
Eller om några timmar så kommer jag säkert ångra att jag skrev det men just nu känns de sådär som att man inte vill vara ensam.
Man vill ha någon vid sin närhet.
Men om man har haft ett jävligt dåligt långt förhållande tidigare med en partner som varit otrogen med kvinnor på 40+ så har man faktiskt lite svårt att lita på nästa.
Om en person man tycker om inte svarar på ca 2 timmar så gråter man och nästan blir helt stum.
Så är det kära läsare när man gått igenom någon sådant.
Btw.. ni kanske borde testa era killar/tjejer?
Kanske leka att ni är någon annan än just er själva.. haha.
Ett bra tips för er som tror att era killar/tjejer är otrogna!
Ska ut och hääämta mina pengar nu, känner mig redan på gott humör
See ya!

Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Tråkigt att vissa ska ha sån otur och hitta svin till killar :/ Tänk på att det är han som är idioten. Det finns någon där ute som verkligen förtjänar dig :)

2010-10-05 @ 17:27:21
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0