Is kallt!

Jag måste erkänna att jag älskar vintern och snön för det är så otroligt mysigt och fint. 
Men jag saknar sommaren då man kan gå runt i kortbyxor och linne. Då man inte behöver någon vinterjacka!
Efter nyårsafton så tycker jag att det borde sluta snöa och istället bli vår men det är bara något jag kan drömma vidare om.
Och det sägs ju att den här vintern ska bli värre än den förra och det låter groteskt eftersom den förra bara var för mycket.
Att vänta på den där jävla bussen varje morgon som inte kommer när det är 15- grader. 
Det kommer bli kaos i år.. känner det på mig!
Kommer beställa taxi varje morgon så jag slipper lida ute i kylan haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0