Life suck sometime..

Fyfan vad livet suger idag. 
Skrev jag för tre minuter sen. 

Pappa kastade en sten på mitt fönster och han stod där ute i ca en 20 minuter innan jag reagerade att något hela tiden flög mot mitt fönster. Haha fan vad kul, jag retade honom ett bra tag innan jag öppnade porten.
Han försökte ge igen genom att springa upp till våran lägenhet och låsa mig ute, (har bara morgonrock på mig eftersom jag nyss badat) men jag hann före.
HAHA jävla dumskalle. 
Tyckte det var lite roligt faktiskt. :p
Saknar sommaren.. men jag gillar vintern mer tillskillnad mot vissa andra. ;)

Kommentarer
Postat av: freja

uuuuuscchhhhaaaaa, vintern suger!!! <33

2010-10-27 @ 14:01:11
URL: http://ffeldhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0