Lyssnar på inspelade låtar..

Som jag och Emma sjöng 2008 när vi satt inlåsta på behandlingshem, det fanns en studio där man kunde spela in låtar och så..
Kanske lägger upp en av låtarna sen!
Måste erkänna att jag verkligen saknar risingehorerna. Tänk om man kunde bestämma träff med allihopa, som en återförening.
Går dock inte, hälften av alla är fortfarande inlåsta och vissa bor på fosterhem.
Bara jag och Merita som skött våra kort så som dem ska skötas! 
Saknar min merita också, vi har inte träffats sen sommaren 2009.
Här är väärldens snyggaste Emma! :)

Kommentarer
Postat av: Ingetanja

Nice site, keep up the good work!

2011-03-06 @ 21:07:37
URL: http://ingetanja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0