Nathaniel Svenne Robin! ;D

Jag och Nathaniel snackade på facebook en stund idag, och såfort man pratar med honom så skrattar man. :)
Vi har inte träffats på ett och ett halvt år då jag gick i skolan, men sen när jag aldrig kom till skolan och kom i bråk med mina gamla kompisar så tappade vi kontakten. 
Vi återfick kontakten runt April detta år men ändå har vi inte träffats.
Han skulle ha kommit på min födelsedag men kunde inte, sen skulle vi ha träffats för två månader sen men då dissade jag honom. Och sen efter det så pratade vi inte på ett tag men vi pratade på telefon idag och bestämde en ny tid.
PÅ LÖRDAG.
Ska verkligen inte sumpa chansen nu!
Fick ångest när jag sket i honom sist, man kommer ju inte långt på att bara skita i sina vänner..
Vi skulle iallafall höras vidare i veckan ska bli super kul att träffa honom igen! :)
Ska fråga om Ajis nummer, en av mina absoluta favorit bästa tjejkompis som jag känt sen jag gick på dagis!
Så jävla tragiskt att det blev som det blev, men man kan inte spola tillbaka tiden TYVÄRR!
Saknar henne grymt mycket. 
Har inte hennes nummer och hon har inte mitt nya, hon har tagit bort sin facebook så jag har ingen aning om hur jag ska få tag i henne.
Men men kommer som sagt att bli sjukt awesome att få träffa Näti igen!

Kommentarer
Postat av: Augustcelebrity

Great site! Lots of useful information!

2010-12-10 @ 11:19:14
URL: http://www.augustcelebrity.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0