Den sista Uppmärksamhet du får Dan!

Nått jag fortfarande stör mig på var min *födelsedagsfest* som blev förstörd tack vare vem.. guess?
Mitt kära ex dan.
Han tog medvetet med sig sin kompis till ARLANDA för att han visste att vi behövde hjälp av honom.
Innan jag visste om det så sa han, *Lycka till ha så kul på din fest* och jag tyckte det lät konstigt, för han är inte en sån person som skulle bli glad för min skull över att jag skulle festa. 
Så Alicia hade åkt ut till förorten bara för att möta upp den där killen, när han plötsligt ringer och säger att han är med dan på arlanda.
Jag var redo på att slå ihjäl dem båda två när hon ringde och berättade det.
Dååålig stil.
Det var också en av alla anledningar till varför jag lämnade honom, förrutom alla otrohets skandaler, den gången han *slog* mig och en gång när han lämnade mig ute i förorten när jag var fjorton år gammal och jag och min kompis höll på att bli kidnappad av några blattar i en skåpbil.
Maktmissbrukare, han som hade sina spion kompisar som ringde honom såfort dem såg mig.
Dom berättade vilka kläder jag hade, om jag var med någon kille, om jag var med någon tjej.. och fick tusen frågor att svara på när jag sen träffade honom.
När han aldrig ville visa mig för sina kompisar, när det stod att han var singel på alla sidor, när jag såg han på stan så gick han utan att säga hej.
Men gjorde jag tvärtom så skulle jag få sota för det.

Men när jag träffade J så jämförde jag honom med dig och tyckte att du var .. obeskrivligt elak.
Den 24 juli fick jag all världens chans att försöka om på nytt. Jag skrev till den där killen, jag fick ett svar, vi bytte nummer, jag blev kär. Typ som kärlek i första ögonkastet.
Du skulle ha sätt mig, min mamma såg mig skutta runt och skratta, sjunga av lycka. Jag var uppe hela nätterna, jag smsade ständigt med honom och han var så otroligt jävla fin i orden. Han var så otroligt jävla underbar.
Fuck vad lycklig jag var. På sex dagar så var jag lyckligare än vad jag varit med dig.. i nästan tre år.
Den 30 juli svarade jag aldrig på dina sms jag var rå förbannad för att han hade förstört min dag.
Men iofs.. vi ställde in det och ungefär 15 pers blev sura pågrund av dig. Men sen kom J förbi och bara ca tio minuter efter ett hej så var JAG otrogen mot dig med honom.
Eller otrogen och otrogen, jag knullade iofs inte honom som du gör med folk som du träffar men du vet lite allmänt sådär, kyssar och så.
Sen blev jag stark inuti.
Jag lämnade dig och var lycklig och kär.
Jag träffade honom senare på natten, runt fyra. Han hade missat bussen och kom halva vägen bara för att träffas. För jag grät. För jag trodde han dissade mig, men det visade sig att min mobil inte fungerade som den skulle. Jag var så sjukt ledsen. Enligt Alicia så var det bland det värsta hon sätt..
Jag trodde han hade dissat mig och det var ju lite för att du ofta gjorde så mot mig, slutade svara, stängde av mobilen när du visste att jag ledsen osv.
Men nej, han kom och vi gick i ca en halv timme bara för att ses i ca tio minuter.
Hade du gjort det för min skull?
Don't think so!
Den 31 juli träffade jag honom en snabbis igen, ute, själv.
Jag hade råkat ringa upp dig i fickan när jag var med honom. Du märkte aldrig någonting, men jag kände inte för att vara som du var. Så gjorde jag det, jag lämnade dig.. ca en vecka senare.
Jag grät i två minuter. Sen var det lugnt, alla ringde mig tröstade mig osv.. Kände mig så grymt stolt.
Att jag äntligen gjorde någonting bra av det hela.
Min pappa var nog den som var mest glad av alla att jag lämnat dig.
Sen var jag ju nära på att ta tillbaka dig efter vi träffats men nej, kände aldrig för att riskera mitt liv för att ta tillbaka dig IGEN.
Men som sagt..
Du har min älskling Alicia Fucking Malmkvist att tacka Dan.
Hon träffade världens underbaraste kille, han är arton precis som du var men han var lite mer mogen och hade lite mer i huvudet än vad du hade.
Och Psst du..
Jag tycker inte om att du fortfarande lägger dig i vad jag gör och försöker komma med tips osv.
Jag har mitt liv, GET IT?
Jag tycker inte om dig.
Jag tycker verkligen inte om dig.
Kommer aldrig att tycka om dig.
Du är elak rakt igenom. 
Du älskade aldrig mig för den jag var, du älskade mig för den du ville att jag skulle bli.
Du älskade inte MIG. Jag spelade en annan roll, jag spelade den roll av kvinna du drömde om att jag skulle vara. Jag kunde aldrig vara den jag ville vara.
Åh vilket jävla misstag du var. Sjukt misstag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0