Nattie Dissar..

Sist men inte minst.
BURKA!
Först så vill jag bara säga att jag inte vill att någon ska ta illa upp eller liknande, remember mina åsikter och det har alla!
Jag tycker att Sverige borde förbjuda burka eftersom jag tycker det är *oförskämt* att inte visa sig.
Jag säger inte att man måste gå i minimini kjol och världens tjajtaste linne man hittar, utan bara så man se varandra och att man faktiskt ska se vem det är man kommunicerar med.
Tänk er. Ifall jag hade hunnit vara dumblondin och konverterat mig till Islam bara för att mitt EX ville det så hade jag definitivt blivit tvingad att gå runt i en slöja .. eller burka.
Hårda ord men då hade jag hängt mig (inte bara för att jag skulle fått använda något av dessa alternativ), utan mitt liv hade varit så förstört iallafall ifall just han hade fått kontrollen över mig. 
Och vet ni en annan rolig sak? Eftersom han nu är så jävla mycket muslim, varför super han då just nu i Grekland?
Varför fastade han inte så som han skulle.
HAHA killen kommer aldrig lyckas i livet, knulla runt och vara otrogen var han jävligt duktig på iallafall!
Btw så dissar jag korta killar också!
Vem orkar få ont i ryggen varje gång man måste böja sig ner när man ska kyssas? 
Sen minns jag ett sketet halsband jag fick som antagligen är köpt på loppis eller kanske som han snott från sina älskarinnor , som han ville ha tillbaka. Amen tjena.
Köp dig ett nytt, eller har du inte råd kanske? ;)

Kommentarer
Postat av: !!!!!!!!!!!!!!!

Hej jag har inte sagt att du ska lämna tillbaka nogåt till mig och du har inte fått nogånting från mig. jag pratade med lukman och han började prata om dig och blablabla. jag sa till han att jag har ett halsband som jag fick från dig under tiden när vi var tillsammans och halsbandet är ett halv hjärta med en skedja. jag fick den när det var alla hjärtans dag och jag sa till lukman säg till henne om hon kanske vill ha den tillbaka och ger den till sin nya kille. men han har missfattat och jag är inte en sån som brukar ta tillbaka saker från andra. Det var så och ingentin mer och jag hoppas att du föstår mig!!!

2010-10-15 @ 16:16:14
Postat av: nattie

Jahaja.

Jo jag fick ett halsband utav dig och de där hjärthalsbandet du fick utav mig kan du göra vad du vill med. Bryr mig inte.

Ge den till knulldockan Esti kanske, hon lär nog bli glad!

Eller TRANSVESTITEN ADDE.

Eller kanske Cecilia?

Och nej, ja förstår ingenting av det du säger.



2010-10-15 @ 16:38:49
URL: http://nattieslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra! Men jag kommer inte ihåg vad har jag gett dig. hahaha Cecilia är bara en kompis, Adde vet jag ej och Esti var chatt kompis dla!!!!!!!!!

2010-10-15 @ 16:46:52
Postat av: nattie

Fuck off.

Jahaa det erkänner du, men inte att hon ville gifta sig med dig och att du skrev på ett sätt man ABSOLUT inte skriver till en chattkompis.

Helt jävla oacceptabelt.

Du glömde din ring hos henne för det hade hon skrivit. Känner mig äcklig äcklig äcklig. Du låg med henne.



2010-10-15 @ 17:04:18
URL: http://nattieslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, jag har inte legat med henne för jag hade dig dla

2010-10-15 @ 17:48:44
Postat av: nattie

Sluta ljug för dig själv någongång.

Du är pinsam och skämmer bara ut dig. Och sluta kalla mig dla , det är inte ens fint och vill inte BLI kallad det, speciellt inte utav dig.

2010-10-15 @ 17:53:36
URL: http://nattieslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

ok!!!!!!!!!!!!!

2010-10-16 @ 01:20:23
Postat av: nattie

Är du så jävla beroende av att kolla vad jag gör, att du måste besöka min blogg flera gånger om dagen?

Om du fortsätter kommantera och lägga dig i så kommer jag spärra ditt ip så du inte kan kommentera och om det inte hjälper så lösenords skyddar jag min blogg så du inte kan besöka den.

BLIR sur du är världens as i mina ögon och ligger med allt och alla bakom min rygg sen sitter du och råläser det jag gör och kommenterar det. VARESIG DET HANDLAR OM DIG ELLER INTE.

Har aldrig haft det så jävla bra i mitt liv någonsin sen jag lämnade dig fattar du det? Sista gången vi träffades i den där lägenheten, dagen efter så kräktes jag för jag blev äcklad. ÄCKLAD. :)

SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTA KOMMENTERA nu.

Och sluta komma med påhittade historier för att få mig att komma tillbaka.

Tar hellre mitt liv än att vara i samma område som dig!

TACK&GODNATT.

2010-10-16 @ 11:30:18
URL: http://nattieslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha

2010-10-16 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0