Pinsammaste träffen någonsin!

För ca en månad sen hade jag en *träff* med en kille som hade tjej, jag tyckte om den där killen och blev lite halvt intresserad och well like allways så hade jag också turen på min sida för han tyckte om mig också och då sket jag faktiskt i att han hade tjej.
Så kom vi med den dummaste iden ever, att vi skulle ses hemma hos honom. HAHA.
Jag åkte till Slussen och han mötte upp mig, vi kysstes nästan hela tiden och när vi väl var framme så blev det sjukt stelt, för när han öppnade dörren så låg det hundbajs på golvet. Och det stank föööör jävligt!
Och eftersom han bor på Lidingö så tyckte iallafall jag att det var ironiskt.
Hundar som INTE är rumsrena?
HAHAHA, aja han bad mig gå att vänta i tvrummet för han var illa tvunget att svabba upp det och jag höll nästan på att kissa på mig av skratt. 
En snobb som får plocka upp hundbajs, haha aja skitsamma. Det var nog lite stelt i början, stämningen förstördes lite pga bajset haha!
Sen kom vi igång igen. Whatever vi var uppe på hans rum och somnade. Kände mig udda, som var där med en kille som faktiskt redan hade en tjej.
Sen ringde klockan av något slag vid sju och han var tvungen att gå ut med hundarna, hmm så vi gick alltså ut med dem sju på morgonen. Och sen låg vi och glodde på tv ett tag, eller jag somnade. Iofs han var ju rätt gullig, och gav mig komplimanger rätt ofta.

Hursomhelst, jag drog hem ganska tidigt och när jag var hemma så chattade vi en stund sen gick jag och la mig. Efteråt så berättade jag för honom att jag ska börja på samma gymnasium som hans älskade flickvän och han ballade ur så fick jag ett melj av honom.
*Duu nu småpanikar jag gör jag har massa skuldkänslor :S Så jag kommer nog inte höra av mig på ett tag*
Stackaren, jag hade nog skitit i brallan av rädsla ifall jag var otrogen och sen veta att den man varit otrogen med ska börja i samma skola som sin partner. Sen så såg jag att han hade tagit bort mig som vän efter att vi inte snackat på ca två veckor.
Förstår honom haha, skulle jag skicka ett mejl till honom så skulle han inte våga göra något mer än att svara.
Var ju tvungen att spara vår konversation.. 
Alicia tycker jag ska förstöra deras förhållande men jag vet inte. Känner ju inte att han sårade mig eller så..  Han bad ju mig iofs hålla käften om att vi skulle ses dåra så ingen skulle få reda på det (hans flickvän dårå) och vi var nog bara lite som, hångelkompisar eller liknande. 
Han ville testa på att vara otrogen och jag var ju intresserad så, jaja *whatever*
Men det var nog den uddaste tiden ever, om ni bara visste allt och såg det med egna ögon ASG!



Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

haha kul ;D

2010-10-11 @ 08:59:59
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Sanna Hyvärinen

Hej, eftersom jag är medlem på blogsvar, och många har frågat om invite osv. Så har jag nu en tävling tills på onsdag, där du har chansen att vinna en bloggsvar invite:) Så om du vill vara med så kika in mina tävlingar :) PUSS



Lägg gärna till mig på bloglovin, säg bara till. Lägger självklart till dig med då!

2010-10-11 @ 13:45:12
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0