Planer för helgen.

På fredag så ska jag och Alicia praktisera och sedan runt sju så åker vi till Slussen och möta upp Henke och så ska vi ha en mysig filmkväll med godis och massa dricka.
Ska se till att Alicia inte smiter iväg under skräckfilmerna!
Sen så skulle vi se på Titanic.. haha och då kommer säkert vi alla tre sitta och gråta. Sen skulle Alicia så välja två filmer till. :)
Lördag och söndag..
Ingen aning faktiskt, får se!
Är sjukt glad eftersom jag och Boggie har börjat snacka igen och han är en sjukt kul kille och jag ska aldrig mer bryta banden med honom någonsin!
Du är bääästbäästbääääst! :)
Nu ska jag fortsätta kolla på Lyxfällan, ses seeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0