Problem med bloggen.

Kan varken ladda upp bilder eller kolla statistiken.. kan inte ändra stilen på texten heller.. Men behöver uppdatera mig kortfattat. :) Igår var jag i skolan, matteprovet gick åt helvete .. ska få hjälp, kanske ha kontakt via skype med min lärare på kvällarna för att plugga. Aja sen så drog jag med Freja hem till henne, fick skjuts på hennes moppe.. sen drog vi till Björknäs och hon skulle köpa godis, så satt vi där och uggla ett tag, sen sprang jag till bussen och hon drog hem. LOVE U GIRL!! Idag så var jag i skooolan och var i Sickla med klassen och kollade en AS TRÅKIG fucking teater som sög hästballe. Och nu är jag hemma.. SNART redo för att plugga. Uhuu vill bara ge upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0