Godnatt

Oro rädsla och panik.
Allt på samma gång.
Vill skrika och bara ge upp, min magkänsla är hemsk och det känns som att jag ska kräkas.
Hatar det. Hatar känslan.
Hatar att jag mår som jag gör, hatar att allt bra får sitt slut.
Hatar att allt som jag hatar ska finnas kvar.
Är kokhet, kallsvettas och tårarna pressas fram.
Jag sväljer klumpen i halsen men den kommer lika fort igen.
Oron sitter i magen och sprids över hela kroppen.
Ord finns inte att förklara hur jag mår just nu.
Sen så.. finns det inte en chans att jag kommer sitta i Stockholm och ruttna bort på höstlovet. Antingen så drar jag & Alicia till Skåne eller så drar jag till Enköping. Sak samma, vill bara härifrån. Är trött på allt folk här och alla som tror att alla vet vem alla är, folk som dömer en folk som tror att dem känner en, Folk som ska lägga sig i MITT JÄVLA LIV.
För er ÄCKLEN som känner igen er, kan ju bara FUCKA er själva i RÖVEN!
Är så jävla trött på er, FATTA någongång att sluta LÄGGA ER I skit som inte har med ER ATT GÖRA!
Hur jävla svårt kan det vara?
Fittjävlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0