Söndag.

Heej.
Vaknade för ett tag sen, har varit ute och snackat lite med mamma och har kollat klart på alla skräckfilmer vi snodde.
Och ja idag så ska jag vara med Freja.. runt sju, och antagligen så kommer jag hem sent i natt eller så får vi sova här eller så sover jag borta.. åhh jag vet inte.
Vi kanske ska vara med hennes killkompis, jag vet inte ännu men men..
Ska snart hoppa in i duschen och sminka mig.
Ska bli kul och träffa henne, wooh.
Saknat henne fast det var senast i fredags vi träffades! :)
Well well.. juuste sen måste jag höra av mig till J för att vetaaa om vi skulle ses imorgon eller på tisdag.
Kan vara räätt bra att veta.. haha kom just på att jag måste ringa madde också. 
Jaja..
Nä ni får ha det bäst
slänger upp lite bilder sen innan jag drar.
Puss på er!
Har verkligen bildbrist... FIIIIIIIN bild på mig för ett år sen nu nästan.
Ser lite borta ut ... HAHA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är vacker

2010-11-25 @ 19:29:25
Postat av: Anonym

du är vacker

2010-11-25 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0