Wakie wakie, time for mooove!

Är så jävla seg och mår inte bättre än vad jag gjorde förr.
Snart kommer flyttbilen och jag ska sitta i våran soffa i bagageluckan, kul kul.
Igår kväll så åkte jag till Medborgarplatsen och hämta ut den starkaste hostmedicinen ever.
Min pappas kompis, kompis som jobbar inom apoteket gav mig en flaska hostmedicin med innehåll morfin så råkade jag ta för mycket och blev skit seg i huvudet!
Fick också världens magknip på natten.
Lämnar kvar datan här i Bagis.. snart kommer Alex från Enköping också.. måste möta upp honom på centralen.
Nä fan.. nu måste jag springa bilden tutar.
SES


Kommentarer
Postat av: Vannichis

Fin blogg! :)

2010-10-02 @ 23:43:39
URL: http://vannichis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0