Ångestattack.

Mest för saker jag gjort.
Jag vill bara att den ska försvinna, men det lär den aldrig göra någonsin.
Åh så jobbigt allt känns.
Nästan alla bara sviker är så trött på att folk leker med mina känslor hela tiden, hatar allt.
Finns bara en som sårar mig mest.
Mest för sina lögner.
Blir bara mer och mer sårad.
Folk som känner igen sig, DÖ ERA JÄVLA MOTHERFUCKERS fucking svikare, sluta leka med mig hela tiden.
ät skit era kossor skaffa er ett jävla liv.
Alicia Maaaalmkvist, även fast jag låter som C ibland så.. struntsamma!
Du är den ända grymma tjejen jag känner har aldrig stött på en tjej som är starkare än vad du är, creed!
Älskar dig i *vått och torrt* även fast vi kan bli otroligt irriterade på varandra ibland.
Coolare brudisch får man fasiken leta efter! ( :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0