Att hunda efter någon..

Ger inga resultat ever.
Tro mig det har jag gjort och man tänker faktiskt inte på att personen man *hundar efter* kan tröttna och ta avstånd.
HAHA, den här situationen sitter jag i just nu och då förstår jag hur det känns, för jäävligt.
Man vill bara knacka in huvudet på människan och ba, HEY ta och tagga ner några varv va?
Den här killen är sjukt desperat och jag när jag är inloggad på facebook så har jag flera mejl från honom, och min mobil ska vi inte snacka om.. 12 sms på under en halvtimme.
Allt från..
*Jag älskar dig*
*Varför svarar du inte*
*Älskling jag finns här*
*Du är underbar*
OSVOSVOSV..
Näe.. det där fungerar inte på mig någonstans, speciellt om jag inte gillar personen på det sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0