Dan
Jag vet att du läser detta dan för jag såg din kommentar..
Jag vill inte ha kommentarer från dig mer för du verkar tro att jag inte bryr mig, att jag inte är ledsen och du kallar mig för att vara elak mot dig.
Men du vet inte ett skit, du vet ingenting!
Du vet inte hur jävla ont det gör inuti mig, hur mycket jag kämpar för att inte falla ner i gråt.
Jag tycker att du har varit ett SVIN. Visst att jag inte varit den bästa, men säg inte att jag inte brytt mig om dig.
Jag ville ha en framtid med dig, barn med dig GUD VET VAD, fan vad jag älskade dig.
När jag såg dina äckel meddelanden fick jag en känsla av att jag ville DÖDA dig, jag kände mig äcklig som var tillsammans med dig.
Jag kände mig som mest ovärd, fick en känsla att jag inte betydde något för dig.
Nu när jag skriver, så hatar jag dig mer och mer..
Men du kan ju ALLTID hitta en ny fitta att driva med!
För du har gjort ditt.
Jag kommer aldrig ta tillbaka dig, NÅGONSIN!
Låt mig vara ifred nu och sluta skicka dina sorgsna sms.. för det hjälper inte!
Det är ju bra att du har kommit i gång med att leta nytt, ser ju att din kamrat är full med meddelanden!
Hoppas den tjejen inte råkar ut för samma situation som jag.

Ser du mitt leende?
Jag kommer aldrig kunna sluta skratta åt dig och våran värdelösa tid tillsammans!
Tack för två år för ingenting!

Här ska jag ge dig ett tips lill killen!
Skaffa dig en ny badoo, och få dig ett knull.. så är ditt liv räddat.. din jävla b*tch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0