Förlåt för dålig uppdatering.

Jag är hemma och har sovit i drygt fyra timmar, är fortfarande sjukt trött och ligger i sängen och har inget att göra så jag tänkte slänga in lite inlägg!
Städade idag och det gick rätt bra om jag ska vara ärlig, jag damsög, våttorkade golven, diskade, torkade av bord och hyllor. Och fick mina pengar. :)
Förlåt Bogie sötnos att jag inte kom nu när jag skulle, men om du bara visste hur jag känner mig nu så skulle du förstå. 
Hursomhelst så var det en helt sjuk natt igår kan inte berätta något tyvärr men min kamera är borta nu också så alla bilder som jag hade försvann.
PRIVATA BILDER bland annat.
Men har lite kontakter som kan hjälpa mig att få en ny kamera inom några dagar, BILLIGARE än när man köper dem i affär.
Känns ju en aning bättre iallafall..
Snackade med min älskade bebis i telefon igår.. alltså om du bara förstod hur mycket jag saknar dig och vill vara med dig, åh förstå faaaaaaaaaaaan vad jag älskar dig, hela mitt hjärta värker utan dig!<3
Aja slut snack om kärlek och sånt nu.
Har på mig Frejas tröja, det var så grymt kallt så jag lånade den.
Sen så idag när jag skulle ner till bussen så fick jag skjuts av Freja med henned moppe :), grymt kul haha!
Ska fortsätta vila nu hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0