Första jobbdagen.

Eller ja jag vågar inte kalla det för ett jobb men jag får ju betalt och om jag fixar det bra så ska jag städa en gång i veckan där och tjäna 400 kr varje gång, rätt bra. 
Börjar på lördag morgon.
Sen imorgon tänker jag ringa runt som en galning efter ett jobb åt mig och Alicia, vi ska både jobba & träna stenhårt. Ehm.. undantag imorgon haha! :)
Tro det eller inte jag vill verkligen börja jobba så jag har något att göra mer än att bara vara hemma och vara med kompisar och verkligen känna hur surt det är i plånboken efter varje helg.
Det läskiga är att jag inte har så bra betyg så vem vet.. 
Tror ni att jag kommer sluta som en städare?
Hehe ironi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0