Godmorgon!

Måste börja dagen med att radera inlägget om mitt kära EX. Tydligen har någon läst min blogg och skvallrat för honom *hihi*.
Alla vet ju att det är han själv som har kollat min blogg, that's it.
Nej men han hotar med att lägga upp en video på mig ifall jag inte raderar inlägget, men men ni får leva med det.
Dem flesta vet redan mina åsikter och tankar om honom .
Men han vet också om att ifall han iallafall lägger upp videon så har jag en MYCKET värre video på honom när vi filmade i Ropsten när vi skulle ut på promenad. Filmen ligger på 3 minuter och där gör han saker som ingen annan borde få se, isåfall får han skämmas i åratal..
Han vet mycket väl vilken film jag pratar om.
Underbart att jag sparar på sånt, Den ligger i mobilen och jag kollar på den precis just nu! HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0