Godmorgon!

Godmorgon mina älsklingar!
Vaknade just och är sjukt trött, satt och chattade till klockan var över halv tre så jag får väl skylla mig själv men faller för folk som är sociala, då kan jag prata bort flera timmar utan att slänga en titt åt klockan.
Men nu är jag iallafall vaken och det är ju huvudsaken fast,
det är bara så jävla kallt på morgonen när man vaknar och ska gå på toa så håller man på och frysa arslet av sig!
Haha så är det ju här i Sverige, jävla skitland?
Aja ska upp och försöka äta en halv macka eller något spyr på skolmaten för den är så jävla vidrig så det är ju bäst att jag försöker äta något litet hemma iallafall.
Ses sen!

Kommentarer
Postat av: Tiniusann

I like this site. Keep it up!

2011-05-16 @ 10:02:06
URL: http://tiniusann.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0