Har så ont..

Febern är tillbaka nu..
Mådde bra för en halv timme sen men nu mår jag värre än sämst, och när jag la mig ner fick jag värsta smärtan i bröstkorgen och jag hostar nonstop.
Fryser fast jag är kokhet, åhh vad detta suger..
Sitter och tittar på lite fula bilder på mig och Alicia, seriöst jag skrattar i min ensamhet.
Henke är social nu på sms så vi skickar sms för fullt nu.. Lite roligare än att göra ingenting, ellerhur?
Åh saknar Jawa när jag ser den här bilden vi hade så jävla kul den natten, sjukt udda seriöst.
Sen tänkte jag på när jag träffade J, när han frågade hur man uttalade hennes namn.. *Jawahir*
Och han kunde inte uttala det riktigt, Jaaaawahier?
Haha så är det när man aldrig bott i en förort tidigare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0