Helgen.

Imorgon ska jag packa packa packa, för vi ska flytta yttligare igen.. Att man aldrig kan trivas?
Händer för mycket skit här ute så vi ska flytta till Gullmarsplan, känns bättre det iallafall.
Om jag mår bättre så åker jag till Freja imorgon och sover där, men om jag inte mår bättre så får jag skjuta upp det till nästa helg kanske.
Sen på lördag ska jag flytta och sedan träffa Alicia haha pappa kom med förslaget att jag kunde ha fest på lördag här i Bagis men vet inte, kul utan möbler liksom? 
Får tänka på det.
Hmm vad mer?
Var just ute med hunden och han åt upp en groda, schyst liksom.. blev äcklad!
Febern är på 39 grader nu så den har alltså gått ner.. vilket är rätt schyst! ;)
Nu blir det yttligare en kopp te, myyyyys! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Fin blogg:)

2010-09-30 @ 11:49:36
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0