Hemma nu.

Woho coolt, du har helt rätt jag bor inte vid Östermalm längre jag flyttade ut därifrån i JUNI månad.
Vilket betyder att jag bott där och inte är en *lögnare*, och nej jag bor inte I skarpnäck, faktiskt utanför.
Och jag är inte något jävla bloggproffs heller så jag har ingen aning om hur man ändrar det som står.
Hursomhelst tänkte uppdatera mig snabbt, har varit ute med morsan ett tag och snackat.. kan kännas rätt skönt att snacka av mig med henne, imorgon kommer jag inte till skolan iallafall har grymt ont i huvudet så jag förblir hemma imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

allt bra med dig? :)

2010-09-20 @ 20:37:59
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0