Horfittor!

Okej, *GRÅTER* .. nån jävla pantad ungjävel har bytt ut BLONDERINGS KRÄMEN som låg i förpackningen till BRUNT!
Och inte ser jag det förrän färgen i huvudet ändrades. 
Jag vill inte bli BRUNETT, så jag sprang ner i KORTBYXOR och kofta av ren panik för att hinna till en kiosk som är öppen på kvällen, köpte två arabiska blonderings förpackningar, (det enda som fanns) och hoppas på att mitt hår går att rädda.
Eftersom mitt hår inte hann bli så mörkt så.. 
Men DET KOMMER SE KAOS UT, så direkt efter skolan får jag åka och köpa en krit vit blonderingsfärg och färga innan jag drar ut med Freja bebis.
Och såhär mörkt hann det bli..
HÅLL TUMMARNA FÖR MIG NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0