The simple truth!

Jag tänder på upptagna boys och upptagna boys tänder på mig.
Haha lite kul att veta att den killen man *är* med har en tjej, och mer roligt att tjejen inte vet någonting alls. Tjejer som tror att sina killar är trogna.
Nu menar jag inte sex för er som får upp den tanken.
Men efter det jag gått igenom så känns det rätt okej att göra det, och jag har redan gjort det, helt utan ångest.
Men skulle aldrig sjunka så lågt att jag skulle vara med en kille som är tillsammans med någon av mina vänner eller liknande, det skulle vara så jävla bitchigt.
Och jag är ingen bitch haha.
Haha men kanske kommer detta bli min nya hobby?
Hitta upptagna killar?
Nja.. kanske inte!
Tycker lite synd om killarnas tjejer bara men killar är svin i vilka fall som helst och det är ingen nyhet!

Kommentarer
Postat av: GalenBrud

Lite bitch är du haha och jag med då jag är exakt likadan! ;)

2010-09-16 @ 06:55:42
URL: http://galenbrud.webblogg.se/
Postat av: Emil

Problement är dock att om en kille kan vara otrogen mot sin flickvän och sedan dumpar henne för att bli ihop med dig så kan det sluta med att han är otrogen mot dig med :o

2010-09-16 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0