Be Yourself, People Will Not Like You Anyway.

Hej och godmorgon!
Sovit gott? Haha.. förväntar inget svar
Sitter i skolan och har svenska, vi håller på med litteratur och det var inte roligt ska jag säga er. 
Försöker koncentrera mig utan att lyckas.. grymt trååkigt. Alicia pluggar iallafall, kul för henne att hon lyckas vara koncentrerad. 

Just nu i detta tillfälle så skriker Mohombi i lurarna, jag älskar honom. Hans låtar får mig alltid glad, även fast det påminner mig om saker och ting. Det får mig glad.
Idag händer ingenting, jag har.. säkert något som jag måste göra men som just nu är borta ur tankarna.


Shit Usch Blä. Bildbrist.
Anledningen att det är så *blött* runt ögat är för att *bilden* är tagen i vintras och det snöade. Ja resten kan ni ju räkna ut själva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0