Godnatt!

Klockan är 07:00.. Kommer dock inte somna nu, kanske är uppe några timmar till, haha!
Ska sätta mig på balkongen och sola, haha så har jag gjort nu i två dagar runt denna tid.. I förrgår somnade jag på balkongen och sov i trekvart och igår ryckte jag till ett antal gånger innan jag somnade helt.

Nu ska jag INTE somna.

Men FÖRST så ska jag äta, är så jävla hungrig så jag dör. Har fått härligt sällskap av Dacke, Oscar, Jesper och lite annat gött folk.. över telefon dock. hihi.
Dem bor hej vilt i Sverige, alltså inte här.
Aja whatever.. Nu blir det äta, sola, inte somna på balkongen.. om jag gör det.. så, somna på balkongen.
Igår sov jag till elva på kvällen, uhuu så busigt.

Hörs när vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0