Hemma nu!

Hej på er!
Igår blev ingen uppdate men det är för att jag drog ut igår, skulle möta upp Robin men så skulle vi följa med någon Alma med till tunnelbanan. Sedan gick vi upp till Robin och hans morsa, hade sjukt trevligt. Har gosat någon enormt med deras två chiuauor, såå söta!
Sedan drog vi till två andra killar, och satt där till 3-4 tiden.
När vi kom tillbaka så var klockan runt 4, vi slocknade på en gång. Jag orkade inte gå hem och robin orkade inte följa med så det slutade med att jag sov där.
Vaknade dock av ett ryck eftersom min mobil var urladdad av att jag trodde klockan var halv fem på eftermiddagen så jag bara kutade därifrån.. och här sitter jag, klockan är inte ens halv tio.
Åh.. mår inte så jätte bra nu.
Ska ut på balkongen med ett glas Coca-cola och bara njuuuuuta, för sen ska jag mot Nacka. Min mormor har sitt 70 års kalas. Kul!

Kommentarer
Postat av: Louise

Kolla in min blogg och kommentera och va med i mina tävlingar och kolla på mina videos från videofy och följ mig så blir jag jätte glad :D

2011-04-17 @ 16:16:21
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0