IT'S YOU, WHY IS IT ALWAYS YOU AND NEVER ME?

Hejsan på er!
 
Sitter i skolan och har SO, inte direkt roligt om man säger så..
Kan liksom inte koncentrera mig, trotts att jag jobbar i grupp och har rätt mycket ansvar. Jag är uttråkad, bakade en äcklig sockerkaka på Hemkunskapen med Alicia.. Den blev mossgrön.
Jag är trött och börjar bli irriterad och har en jobbig magkänsla, jag vet varför men orkar inte lägga ner tid på det.
Jag blir bara .. så himla grinig av tanken, det förstår ni kanske med tanke på min rubrik?
Det säger ALLT.
Men har verkligen förstått nu, det finns inget VI. Kommer aldrig finnas, vi lär sjunka ner på samma nivå som alltid och stanna där förevigt.
Det är så det är, den bristna onda sanningen som får en att må sjukt dåligt.
 
Men.. Lev i det nya, lev i det som kommer.
 
Trackback
RSS 2.0