Risig..

GÄSP!
Godmorgon och FÖRLÅT.. min uppdatering suger balle, jag vet!
Men jag har helt enkelt inte orkat och inte känt för det.
Min tunga är ganska svullen fortfarande, vilket den kan vara upp till en månad. Urk, jag läspar och kan inte äta riktigt ordentligt men det har blivit mycket bättre vilket är hur bra som helst. 
Känns skönt att snart få träffa Alicia och äta något, det förtjänar jag.. för det drägg jag är idag, sen ska vi hem till henne och hjälpa hennes mamma att måla klart deras hus, sen lär det bli ligga och steka i solen eller så.. Vi har ju en del plugg också, men som sagt vi pluggar i den takt vi anser bäst. (:
Igår skämde jag ut mig själv inför min pappa, min kära Kristoffer Lindh ringde upp mig och var i farten, han skriker högt att han vill ligga med mig, Gånger lite till.. Och så fick han damp, wierdo.
Pappa hör allt, så fruktansvärt pinsamt, jävla dumskalle. 
Åh blir så sur på honom han kommer aldrig växa upp, trotts att han vill ha det seriöst med mig. Han är så barnslig, omogen.. gud vet vad.. även fick han ett psykbryt när jag blev förbannad på honom och bara slängde på i luren.
Konstig kille. Men är lite smått intresserad av en annan kille som bor lite längre bort från mig. 
Alicia tycker att han är sjukt ful, haha! Men vi har inte riktigt samma killsmak.. kanske någongång vid något tillfälle.
Haha anyway.. Gotta go!
Ska slänga mig och ta en kall dusch och hoppas på att jag mår lite bättre sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0