Så jävla mycket hat i denna text, ska inte läsas egentligen!

Det här är en dag då mitt humör är nere på NOLL. Hoppas det blir bättre i skolan.
Jag förstår dock inte poängen med skolan. När ALLT ÄNDÅ BARA GÅR ÅT HELVETE. Man får inte den hjälp man behöver, bara ett stort jävla IIIIIIIIIIIIIIIIIIG på pappret.

FITTÄCKLIGA killar som BARA LJUGER OM ALLT, för vadå? För lite knull. HATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Äckliga jävla 96:or, bi brudar som vill ligga med mig när dem inte ens vet vad ordet fitta betyder.

Min dröm av att bli sjuksköterska/psykolog/snut kommer nog ALDRIG bli av, är redan så jävla trött och failar i precis ALLT.
Det slutar ALLTID MED bråk hemma angående mina BETYG.
Jag kommer sluta som en förtids alkoholist som inte bryr sig mer än om sig själv.

Eller så gitfer jag mig med en rik snubbe och låter mig utnyttjas då han går mig bakom ryggen och knullar små tretton åringar för 100 kr.


Äckliga jävla fittor som kallar sig för ens vän när det ända dem gör är att UTNYTTJA EN på saker. OCH ALDRIG FÅ NÅGONTING TILLBAKA. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ era FUCKFACES.

Ni som känner er träffade. FUCK YOU OCH FUCK YOU ONCE AGAIN!
Ibland förstår jag inte hur ni orkar.


Kommentarer
Postat av: lovisa

Haft en bra helg?:)

Just nu har jag tävling på bloggen där du har chans att vinna en VALFRI bikini/monokini ur brandsinfashion.com's sortiment! klicka på länken för att komma till inlägget: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-11 @ 08:27:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0