Det blev Ung08 och fest igår!

Ung08 var trevligt, fast det var så grymt mycket folk så jag och emma gick ur slumpen och satte oss vid Tc och käkade donken på en trappa.
Sen kom Emma och Lovisa och vi drog på någon fest vid Barnängen, vi satt där.. bekantade oss med lite folk och drack lite, som råkade vara Metanol.. uhuu.

Aja än är jag inte död, inte blind heller.. Men Joen är nog den som blev mest worried igår när jag berättade att jag druckit det, så han vill dra mig till sjukan och stuff. ;o
Haha sött!
Fast jag känner inte av något, var bara jävligt trött när jag kom hem.. Fast nu när jag kollat runt på Metanol symtomer.. Akta er vad farligt det är, man kan ju dö bara man druckit någon centiliter..
Fuck that :)

Men jag mår bra iallafall, idag ska jag ut till stan med älskvärt folk. Men nu ska jag duscha, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0