Kom nyss hem! (01:16)

Hej på er! :)
Var nyss nere vid Gullmarsplan med mamma och hämtade ut pengar, köpte med mig cola och godis..
När jag var på väg hemåt så ringde Robin mig som var högt i galoshen som vanligt och ville träffas, så han cyklade mot mig på FYLLAN haha!
Jag och mamma såg honom en bra bit från oss på cykel.. och inte kunde han cykla ordentligt, haha!
Där kom lilla robin med en cigg i käften och sin bästavän i handen, (ÖL) ..

Så mamma gick hemåt och jag stod ute och var social med honom ett tag..

Som alltid så retar han mig för att jag är 17 och mobbar mig för att jag inte får köpa egna cigg, får gå ut på krogen eller köpa min egna sprit.
Och han mobbar mig för mina planer som aldrig blir lyckade ( han syftade på Jesper ) - Att jag en gång sa att jag ville flytta innan jag började skolan. Han syftade på att, *Här står du ju ännu kvar,*
Det fick jag äta upp idag.. Gud vad ironisk han är.
Vi forsatte och promenera ett tag och märkte efter ett tag att jag gått förbi mitt hus.. föör länge sen, så han skjutsade ner mig för backen med sin damcykel och.. jag har nog aldrig varit så rädd någonsin haha, jag skrek så högt så min röst höll på att spricka.
1. Han cyklade inte stadigt.
2. Påväg ner för backen så ska han visa mig alla sms från sina 1000 olika tjejer..
3. Jag höll på att skita på mig..
Never again..

Men men.. Imorgon ska jag till skolan, efter det så kanske jag drar förbi Eriksdalsbadet med Robin och en tjejkompis och motions simma.
Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag iallafall dra mig mot sängen, lika bra så!
Godnatt puss!


YummYyy!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0