Mina kärlekar.. under 2011 Jan-apr.

Tro mig, det strulade till sig med alla!


Den här tjejen var jag inte tillsammans med länge alls..
Lukas och jag fick kontakt via internet, han bor också i Stockholm så vi började chatta ett bra tag.. Träffade honom och hans två killkompisar och sov där.
Jag blev kär, och dissad. :) Han skrev samma dag till en annan tjej att han älskade henne, (Fast.. han är sån har jag märkt.. han kan inte hålla sig till en.)
Yttligare en Lukas.
Allt rann ut i sanden.
She got it! Hon var bara en i mängden som jag inte brydde mig om.. lekte lite, hon ville ju srsly tatuera in något som symboliserade *oss*... HEY, vilket oss?
Hon gav upp efter jag dissade henne när hon åkte till Stockholm i vintras, toobas..
En kille jag aldrig velat träffa.. ni förstår säkert varför också.
Slutligen Christoffer..
Killen jag var på G med längst.. Han och jag var på G i ett år, vi träffades, gillade varandra.. MEN bråkade HELA tiden.. Uff ni fattar inte.
Det bröts HELT när jag fick Jesper.
Haha la upp bara för att visa.. Oj vad många jag blev tillsammans med.
Kan garantera att jag inte har kontakt med någon av dessa längre.
Dagens tillfälle:
Haha la upp bara för att visa.. Oj vad många jag blev tillsammans med.
Kan garantera att jag inte har kontakt med någon av dessa längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0