Mitt ex smörar som attan för mig..

Såg honom på stan igår förrgår.. Stod ca en meter bort från mig. Blev as förvånad när jag såg honom så jag bara snabbt drog mig därifrån utan att han såg mig som tur var.

Senare mot kvällen inledde vi en sms - konversation där han förklarar sina *tankar och tycke* , bla att han vill gifta sig.
Som att det där skulle nappa på mig.. Man märker ju att han använder det som lockbete eftersom det var det ända jag tjatade om när vi var tillsammans.. (Yeah, good luck typ..)
Jag sa åt honom att gifta sig med någon men han menade på att det inte var så enkelt att hitta någon, vilket är sant.. Men sen kom det, *Jag hade ju den rätta förrut.. men aa!!* Jag avrundade snabbt samtalet med att avgå från just det samtalsämnet, efter det skrev han dock godnatt bara.
Innan han sa godnatt frågade han direkt hur det var med min *prins* och att den kille som skulle få mig skulle vara evigt lycklig eftersom jag är den jag är, känslosam, snygg, söt, snäll tjej.. *som han beskrev mig*
HAHA..

Nä.. fy satan.
Jag har min älskling. Min fina älskling. Och är det någon jag ska gifta mig med så är det han. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0