VIKTOR JOHNSON!

Lovade att skriva om min närmaste killkompis jag har, lovade honom för ca .. många veckor tillbaka att lägga ut ett inlägg bara för/och om HONOM! :)

Och här kommer det!!

Jag fick kontakt med den här killen för ca ett halv år sen.. kanske lite mer? Är lite osäker på det faktiskt, hade kontakt med honom över internet som slutade med att han fick mitt nummer. Vi höll bra med sms kontakt men jag var väl lite som *whatever* just då, han smsade & jag svarade knappt. Taskigt värre alltså, känner mig dum nu ju.. För det visade sig att han blev den närmaste, schystaste killen jag träffat!

Viktor.. Jag vet att jag inte har varit världens bästa vän och att jag en gång i tiden svikit dig, men jag vill bara förklara ut.. Jag tycker verkligen om dig, du är den enda killkompis som jag kan öppna mig för, höra av mig till om det så vore mitt i natten, jag kan alltid lita på dig 100% och jag älskar dig som min bästavän!


Här är från den här dagen vi var ute och bara barnslade oss ,haha!






HAHA här var den där fula bilden jag snackade om by the way.. Den är så ful på mig så det är fan skrämmande!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xD men skrattar alltid lika mycket! :)


Anyway. Du kommer alltid vara en av mina bästaste killkompisar det kan jag lova dig!

Trackback
RSS 2.0