Haha och vem försöker jag lura?

Som att jag skulle somna?
Jag var rätt trött för ca två timmar sedan men har hela tiden underhållit mig med att lyssna på bra musik, Blindside, Avenged Sevenfold, Gorillaz,  Maroon 5,  Peter Tosh, Asking Alexandria, Bob marley, Mohombi. Ja haha allt möjligt!
Sen har jag degat på facebook lite och där händer inte heller så värst mycket.
Haha fyfan vilket liv, vilken härlig Måndagsnatt/tisdagsmorgon jag haft/har här i min ensamhet!
Fick bara en sån där kick av bloggsug ni vet?
Nästan lika viktigt som sex för mig haha! Missbruka sex är man ju duktig på!
Men nu byter vi ämne!

Pågrund av bildbrist så tar jag en gammal bild.
Tror det var början på 2010 eller något liknande, tagen hos mitt vidriga ex.
Han använde sig utav våld var ett kontrollfreak, sårade mig fysiskt och psykiskt, hade sex med mig mot min vilja. När jag bodde på behandlingshemmet i Norrköping så behövde jag honom som mest, då dumpade han mig, var elak och hånade mig. Sedan hoppade han fram och tillbaka hela tiden, inte nog med det var han otrogen mot mig med kvinnor i min mammas ålder.., Trots det så ville han att vi skulle gifta oss, att jag skulle konvertera om mig till muslim.
Hade jag gjort det hade jag hängt mig.

När jag ändå kom in på det här så blir man ju ganska så nyfiken..
Har ni också/-haft en tjej/kille till svin?

Ett tips från min sida isåfall..
Låt inte er sjunka så lågt att ni rövslicka någon, glöm inte bort att rövar är till för att skita med inget annat.
Och hur mycket ni än älskar en person, så har han/hon inte rätt till att kränka dig, använda sig utav våld. Minsta tecken på minsta grej och ni ger en spark i röven.
Ingenting att ha!


Vet inte varför jag kom in på det där men jag fick upp tankar och flashbacks från bilden. Usch, nästan tre år av bara ren jävla skit.
Tur att saker och ting är förändrade nuförtiden.
Exet ska snart gifta sig med en svensk tjej, som skulle ha varit jag. Tack gode gud att det inte blev så.
Han gifter sig för att få stanna i Sverige. Och den tjejen kommer nog ångra sig inom en snar framtid.
Jag önskar honom ett riktigt helvete. :)
Trackback
RSS 2.0