Text!

Nu menar jag människor jag inte på några villkor tycker om.
Jag tycker det är roligt att bråka ibland, att slåss är också en av mina absoluta favoriter. Det är ganska kul sån adrenalinkick man kan få ni vet?
När man bråkar med någon man hatar, hur man känner att man rycker till av ilska och känner hur den tar över din kontroll då man ger en fet smäll.. En eller flera. Hur knytnävarna mår just då tänker man inte på. Varför skulle man? Känslan är ju underbar.

Här är inget mycket snack och liten verkstad kan jag lova.
Jag är oftast en jävligt schyst person, jag kan få fel uppfattningar om människor, bråkat med dem och sedan slutat som bra vänner.
Det är inte ofta jag är så pass elak, jag är annars lugn och kan ta en diskution face to face utan några problem men är det någon som exempelvis *kastar vatten på kvarnen* så får man ta konsekvenserna.

Innan jag fick Jesper som pojkvän så drack jag stora mängder alkohol, var vild av mig och hade det rätt jobbigt. Mycket vatten har runnit under broarna under dem senaste åren men nu har jag fått kontroll över mitt liv igen.
Det blir ingen ny utredning för mig med soc, dem lägger ner allt. Jag har en super bra pojkvän som verkligen finns där hela tiden. Jag har börjat öppna upp mig för honom mer och mer, jag har förtroende för honom och kommer alltid att finnas där för honom. Han har hjälpt mig på så många sätt.. Han har hjälpt till med boende, behöver jag ta vägen någonstans behöver jag aldrig tveka vart jag ska, jag har mina underbara vänner och min pojkvän som alltid har dörren öppen, likaså här. Hans mamma är den underbaraste som finns. Små saker får mig att skina upp som en sol, han har kommit till Stockholm för att STÖTTA mig när jag mått dåligt. Han är sagolik.
Den kille som en gång var som drygast till att vara en av dem bästa i hela världen.♥

Världens bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0