underbar helg, inget snack om saken.

Brevid mig ligger sjuklingen jesper och snarkar.

Han kom till mig i fredags, snuvig som han är,  jag mötte upp honom och vi åkte till mariatorget, handlade mat för kvällen. Orginalet.. Nuggets, pommes & Currysås med 4 liters cocacola.
Vi slängde i oss det direkt och gjorde shit&dip för kvällen, det var gott men samtidigt lite för mycket. Och än idag står dippen kvar och den får mig att må illa.
Vi hade det jätte mysigt, pratade lite om framtiden, samtidigt som han håller min hand. Jag känner alltid trygghet och glädje.

Igår så vaknade vi upp runt tio tiden, åkte förbi morsans jobb och jag hämtade pengar ocj vi åkte till Centralen och sprang runt och tittade vart vi skulle äta, efter kanske en timems letande så blev det mcdonald's iallafall. Sedan gick vi vidare hand i hand mot Åhlens där han köper mig en parfym som jag velat ha, som en förtidig julklapp. Sedan skulle han se om han skulle fixa något mer, gör han det så gör jag det med.
Och jag ska köpa honom ett XBOX spel som han vill ha, need for speed. Inget jävla onödigt plast skit, som typ sextärningar?! Vilken tråkig människa utan fantasi köper det?
Whatever, vi åt och sprang iväg till media markt', blä tråkigt. Sen till en julmarknad, mysigt.  Vi slösade 50 kr på att försöka vinna en stor chocklad men lyckades inte. ^^

Inatt fick vi en knäpp och gick ut på en promenad, inte nog med det så hamnade vi i stan och käkade kebab vid ett tiden. Haha :)
UNDERBART HAHA!
nu ska jag lägga mig över honom och kyssa honom tills han vaknar. (a)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0