Är sådär tom igen.

Nu skiter jag fullständigt i allt.
Du sket i mig.
Mitt i natten, vart fan skulle jag vända mig utan biljett eller busskort?
Jag virrade omkring. Var hysterisk, ledsen och visste inte vart jag var. Ringde hit och dit..
Tur att man har vänner i närheten som bryr sig.
Fast.. jag gick runt i några jävla husområden, visste inte vart jag var.. Mascaran hade runnit och jag kände mig så jävla blond.
Mötte på några drogpåverkade polacker vid en bil och frågade vart Orminge C låg. Hon sa åt mig att sätta mig i bilen, att hon kunde skjutsa mig.
Förklarade vad som hade hänt och hon sa..
Skjutsar dig om du lovar mig en sak. att hitta en ny kärlek.
Det gjorde ont. Det gör ont nu också och jag är ledsen.
Riktigt jävla ledsen.
Fick skjuts till alicia, och bankade på där mitt i natten tills hela huset vaknade.. Berättade vad som hade hänt. Och sov där inatt.
Smsade galet med Lukas innan jag somnade.
 
Gaaalet fina du!
Du betyder sjukt mycket! ♥
 
Trackback
RSS 2.0