Att det ska vara svårt och SLUTA BRY DIG OM VAD JAG GÖR!!

JAG HATAR DIG.
Det har gått så jävla lång tid och ändå fortsätter du igla efter mig ditt jävla ÄCKEL.
SLUTA BRY DIG OM VAD JAG GÖR. FATTA DET DIN JÄVLA FITTA.

Kommer SPARKA in KÄKEN på dig, kanske ska bryta näsbenet också så du får en SIZE mindre jävla apa.

Fan vad du är vidrig. Finns det ingen gräns för dig?
Fyfan, SPYR på den tiden. Hatar mig själv för att jag ens älskat dig så mycket.
DÖ DIN JÄVEL.
Skulle inte tacka nej till att fyllepissa på sin grav ett par gånger.
Du är så jävla ÄCKLIG.
JÄVLA KÄRRING. Så jävla RÄDD.
Haha jävla PUSSY!
Ta dina polare och hoppa åt helvete.

Skulle inte banga på att riktigt misshandla dig, skiter faktiskt i ifall jag får ungdomsvård i ett och ett halvt år. Är ute efter 2 månader.  Har klarat att sitta inne tidigare. Varför skulle jag inte klara mig en yttligare gång?
ÖNSKAR bara livet av dig.
Jävla fitta.

*Pust, så.. ilskan är ur.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0