Godmorgon!

Asså fan för BJ haha, chattade med honom till fem i morse.. är helt lagom färdig för att dö och gå och lägga mig igen. Glömde helt bort tiden.. vi körde ju 100Q och det var allt från skola, vänner, pinsamheter, familj och sex
Sex som mest intresserar. 
Så nu är jag helt dööd, och han ska ju typ lägga sig om en timme? Det är ju natt där borta då.
Haha.. lucky him!
Jag har precis käkat lite och ska om ca 5 minuter tvätta ur håret. 
Alla hjärtans dag idag, HAPPYFACE? Whatever!
Tar dagen som den kommer bah!

Såg nu iallafall att jag hade fått tre sjukt fina sms från enskilda personer, blev verkligen på toppen humör!
Det gjorde min dag!
Tack sweetisar!


APPROPÅ DET. 
Lucas.. han hade fest i lördags som jag skulle ha gått på...SOM JAG GLÖMDE BORT. :(
Men han bor ju i Väsby tar sån jävla tid att åka men jag hade ju fått sova kvar iofs- Då hade jag nog garanterat fått min nyårskyss, lite senare. (En gammal konversation.)
Redigerade bort vad jag hette eftersom jag hette en *killkompis* namn, det var något fail med MSN.
Måste dock få tag i honom eftersom han inte har mobil..
Shit vad många LUkas och Lucas jag känner nu helt plötsligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0