Har ni drabbats av svartsjuka killar?

Jag tror iallafall jag tar självmord snart.
Den  svartsjuka Tommy är nog bland det värsta som någonsin hänt mig, Svartsjuk som in åt helvete.
Han ringer upp mig med dolt nummer. (Detta visste jag inte om.) Och jag trodde att det var en killkompis till mig, så jag frågade ifall det var Micke och han blev vansinig och la på. Jag sms:ade och bad om ursäkt, dem hade rätt så lika röster.
Då ramlade in massa skit sms, som din jävla player, du ligger runt *hora*, blatte älskare osvosv.
Sen kom massa *förlååt sms* och han bad mig svara när han ringde, jag tror han ringde mig minst 10 gånger och tillslut svarade jag.
Som en början på samtalet får jag höra massa saker, jag tycker till och med det är för grovt för att skriva ut här.
Där satt jag och tog emot massa skit utan att ens ha gjort något. Jag la på och han vägrade ge upp, tillslut svarade jag och skrek åt honom att jag inte gjort något, jag skrek med gråt i halsen att jag inte gjort honom något och varför han betedde sig som ett jävla as mot mig.
Till svar fick jag.
För du är en jävla fitta.
That's it. Jag la på och svarade inte på en hel natt och halva dagen, han ringde och jag skulle precis be honom dra åt helvete då han lät som en liten skit, *förlåt*. Han sa det minst 20 gånger.. och jag förlät honom
Han la till mig som vän på facebook och han skriver med detsamma till mig att jag ABSOLUT inte får festa, sen börjar svartsjukan komma igen.. En killkompis till mig hade skrivit i min logg, och tror ni inte han tjaffsar för det?
Jag orkar inte. Han låter mig inte vara och jag är faktiskt rädd för honom.
Han är obehaglig..




Usch.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Jävla stalker han ska vara då ;O

2011-02-24 @ 15:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0