Hemma nu!

Har spenderat min helg ute i förorten.. där jag växte upp.
Det är så sjukt kul att se andra barn leka på gårdarna där man själv lekte för ca 10 år sen.. fan vad tiden springer förbi.
FAST, jag gillar inte att vitsas där borta.. anledning? Jag trivs inte där.. kändes så skönt när jag passerade Liljeholmen påväg in mot stan. ♥
Man får sånna där snuskiga blickar av äldre araber typ, blä.
Aja..
Imorgon är det alla hjärtans dag haha, what to say liksom.. Ska träffa barndomsvännen snabbt bara för att hämta p-piller, haha kanske behövs vem vet. Och sen skulle jag vara med bästavän men sen mot kvällen då?.
Vill inte spendera den med någon jag inte gillar, det känns ju helt galet.
Eller iofs.. J kanske jag skulle träffa. 
Annars vet jag inte.
Men big deal. Orkar inte bry mig.. en patetisk jävla kärleks dag.
Precis som vilken annan dag som helst...... säger vi. Haha!
Skitsamma, hoppas ni har en tooopppeeen dag imorgon, alla förhållande typer. :)
 
Som singel så får man väl flirta lite extra mycket? 
 
 
Trackback
RSS 2.0