Jävla pissväder.

Vill inte ens ut i det här vädret.. vill bara ligga hemma i sängen och sova..
Well well..
Igår fick jag ett sms från ett okänt nummer där det stod *Förlåt.* 
Det första som ploppade upp i mitt huvud var en kille som jag tjaffsat med.. Men det var Esther, tjejen som rymde upp hit tillsammans med Merita och hennes kompis.
Eftersom hon låg med killen jag var kär i.
Men hon hade ångest och var deprimerad för det hon gjort, faktiskt jävligt schyst ändå att be om ursäkt men just nu så spelar det ingen roll iallafall. 
Jag var inte den ända som grät över robin den natten tydligen.. ;)
Hahaha! Merita berättade att en kille som vi sov hos var bisexuell och kär i honom. Shiiiit, höll på att smälla av totalt! 
Well well.. nu ska jag byta om och tagga!
Wish me luck!
Tjohej!
I'm a smart fucker,  i can do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0