Min fina vän Robin.

Hade sjukt tråkigt ikväll, kollade på film så sms:ade Robin och vi bestämde träff.
Ni vet det där old shit`- *Om 10 min, där och där*
Älskar verkligen att ha folk som bor i närheten. Och han och jag har inte träffats på ett tag, eller sen Merita och hennes kompisar stack från Örebro hit upp, en av hennes kompisar låg med honom och jag blev så lack att jag drog. Blev dock lite besviken på Mirre eftersom jag fick höra en annan version utav Robin om vad som igentligen hände, fast du sa en helt annan sak till mig.
Det var så att du bytte massa kläder framför honom, hängde och klängde över honom, kramades.. och sprang halv naken under festen. Sen när han inte visade intresse för att få ligga med dig så drog ni och sov hos Linus..
FAST du var medveten om att jag gillade honom. Vad hade du gjort om han hade visat något tillbaka..
Knullat honom eller?


Tjena, Bra vänner och inte ljuga var det va?

Whatever.

Det är lugnt nu.
Kommer iallafall antagligen festa med honom i helgen, i miss it! Party party party.
Vaaarje gång vi ses så snackar man alltid skit, gossip shit åsåvidare. Ääälskar att höra allt nytt skvaller.. äntligen känns det som att man hänger med i svängarna om vad som händer.


Haha åhh. Hoppas man inte får något surt sms imrgn där han gnäller att jag ska ta bort bilden.
RööööBiIN fjortiiiZ.♥
Nä men ärligt. Fin vän. A friend I don't wanna lose. Så äre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0