Natt uppdatering.

Tjohej bloggen, just nu mår jag faktiskt LITE LITE bättre än tidigare och.. jag har inte gjort mycket alls.
Just nu sitter jag och .. snackar med Dackie, vi bråkar ALLTID om att JAG inte hör av mig men ja just nu så är vi *sams* igen och NU är det verkligen 100% spikat att vi ska ses den 25 februari. Fast jag skulle ha varit där idag.. Men ingen hörde av sig så han skrev för ett tag sen och var super dryg, (Typiskt honom i dåliga dagar) Han ba.. DU HÖR INTE AV DIG OSVOSVOSV. Och vi hade ett tjaffs tidigare där vi höll på att bryta kontakten för att han ansåg mig att inte höra av mig.
Men nu är allt löst och JAG ska åka till V-ÅS NÄSTA fredag för att träffa honom.

Nattie & Dackie Power! :D



Skönt att allt äntligen är löst. Hatar verkligen att tjaffsa med honom.
MIN västeråsare! <--- Och den där sköna smilesen till. hihihuhuhuhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0