Sådär typiskt.

Blää. 
helt unbelivible, här sitter man hemma .. och jakobs kompis ringer upp mig.. frågar om jag vill komma till hammarbysjöstad på fest. (?)
Trodde det var en nästa busringning när jag hörde att det inte var han. 
Så jag la på, och nån minut efter det så ringer det igen. Fast då var det jakob som ringde som till och med erbjöd sig att betala taxi för att jag skulle komma.
Fast ingen tjejkompis var vaken nu.. Smsade och ringde runt. Utan resultat.
Så jag åker inte.
Men ändå supergulligt att erbjuda sig taxi osådär. Med tanke på att han försökte ringa mig på tok mycket tidigare, men då var det upptaget.
Blää. Life suck's sometimes..
Saknar honom, men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0